ZADATAK 2_ISTRAŽIVANJE KONTEKSTA_PROSTORNA KOMPOZICIJA

»Da bi se obrazovao celinski odnos, potrebno je da kod delova (isti, slični, različiti) postoji ono što je opšte u istom, sličnom, različitom,

To opšte je ona veza, spona koja utiče da se obrazuje celinski lanac, lanac svojstava.

Otuda celinski sklop mogu obrazovati i različiti arhitektonski predmeti ako u sklopu postoji ono što je zajedničko, i to zajedništvo dođe do izražaja«

Ratomir Bogojević, »O funkciji deo-celina«

Kroz slobodne izabrane tehnike, materijale, napraviti brzo istraživanje -"simultanku"  varijeteta mogućih kompozicionih formi i odnosa na odabranoj lokaciji, u skladu sa definisanom temom (temama).

Napraviti 3 moguća varijeteta novih odnosa, odnosno rešenja na odabranoj lokaciji.


Istraživanje sprovesti na nivou:

- odabrati elemente, odnosno tehnike i materijal za rad

- polazna ideja i varijacija ideje - varijante prostorne kompozicije istih elemenata za različite ideje

- mogući grafički prikazi u kontuekstu (na podlogama u razmeri 1:5000)

Istraživanje u svemu sprovesti u skladu sa usmenim uputstvom i pokazanim primerom sa vežbi,

(pokazan primer koncepta moguće intervencije na pravcu Terazijske terase_profesor Arsić)

Studenti postuju 3 priloga, po 1 prilog za svaki od varijeteta. Priloge pripremiti u skladu sa OBRASCEM - ZADATAK 2_prostorna kompozicija.


ДискусијаЗапочео/лаОдговориПоследња порука
ZADATAK 2_Prostorna kompozicija Слика Ivica NikolicIvica Nikolic 3 Ana Virijevic
уто, 8. окт 2013, 21:50