ZADATAK 2_ISTRAŽIVANJE KONTEKSTA_PROSTORNA KOMPOZICIJA
»Da bi se obrazovao celinski odnos, potrebno je da kod delova (isti, slični, različiti) postoji ono što je opšte u istom, sličnom, različitom,
To opšte je ona veza, spona koja utiče da se obrazuje celinski lanac, lanac svojstava.
Otuda celinski sklop mogu obrazovati i različiti arhitektonski predmeti ako u sklopu postoji ono što je zajedničko, i to zajedništvo dođe do izražaja«
Ratomir Bogojević, »O funkciji deo-celina«
Kroz slobodne izabrane tehnike, materijale, napraviti brzo istraživanje -"simultanku" varijeteta mogućih kompozicionih formi i odnosa na odabranoj lokaciji, u skladu sa definisanom temom (temama).
Napraviti 3 moguća varijeteta novih odnosa, odnosno rešenja na odabranoj lokaciji.
Istraživanje sprovesti na nivou:
- odabrati elemente, odnosno tehnike i materijal za rad
- polazna ideja i varijacija ideje - varijante prostorne kompozicije istih elemenata za različite ideje
- mogući grafički prikazi u kontuekstu (na podlogama u razmeri 1:5000)
Istraživanje u svemu sprovesti u skladu sa usmenim uputstvom i pokazanim primerom sa vežbi,
(pokazan primer koncepta moguće intervencije na pravcu Terazijske terase_profesor Arsić)
Studenti postuju 3 priloga, po 1 prilog za svaki od varijeteta. Priloge pripremiti u skladu sa OBRASCEM - ZADATAK 2_prostorna kompozicija.
Дискусија | Започео/ла | Одговори | Последња порука |
---|---|---|---|
ZADATAK 2_Prostorna kompozicija | Ivica Nikolic | 3 | Ana Virijevic уто, 8. окт 2013, 21:50 |