Foros generales
Foro | Descripción | Debates |
---|---|---|
News forum | General news and announcements |
0 |
Foros de aprendizaje
Semana | Foro | Descripción | Debates | |
---|---|---|---|---|
23 de septiembre - 29 de septiembre | Dobrodošli, predstavite se | ... |
1 | |
ZADATAK 1_PREDMETNA LOKACIJA_IMPRESIJE, VIĐENJE, IDEJE, MOGUĆE TEME | Studenti na osnovu posete predmetnoj lokaciji, upoznavanja sa prostornim i ukupnim kontekstom lokacije i zadatka prezentuju svoje prve impresije, viđenje, ali i moguće ideje za razvoj i izgradnju. Rezultate rada sažimaju u formi liste mogućih najznačajnih tema – TOP 5, iz koje daljom valorizacijom izdvajaju dominantne 3 teme-TOP3. Svaka od predloženih tema treba da se odnosi, odnosno u vezi je sa krakterističnom prostornom celinom (delom lokacije). U tom smislu studenti se u ovoj fazi opredeljuju za deo lokacije kojim bi istraživali u daljem radu ( Npr. Savamala, potez savskog keja sa Betonon halom ka Kalemegdanu, potez savskog keja ka Kosančićevom vencu, prostorno i saobraćajno čvorište u zoni Brankovog mosta na desnoj obali, potez od Terazija ka Savi, ... ). U formi grafičkih priloga (karte, dijagrami, orto-foto,...), fotografija i kratkih tekstualnih objašnjenja studenti prikazuju rezultate svog rada. Tema Pod "temom" se podrazumeva ( tema se može odnositi na...): - pojam, predmet interesovanja, ... |
1 | ||
30 de septiembre - 6 de octubre | ZADATAK 2_ISTRAŽIVANJE KONTEKSTA_PANORAME | Analize zatečenih uticajnih faktora i elemenata na predmetnoj lokaciji i u širem okruženju, koji su opredeljujući za dalji rad na novim rešenjima. U okviru ovog Foruma-ZADATKA 2 nalaze se dve diskusije u kojima studenti prezentuju rezultate svog rada »Male forme« -1 PANORAME I »KONTEKSTUALNE MONTAŽE« We challenge and advance typologies. REX
KORAK 1_U formi "panorama", više uzastopnih spojenih kadrova sa jedne tačke, predstaviti ključna mesta sa lokacije i neposrednog okruženja. Na ovaj način studenti se upoznaju, sagledavaju ukupne prostorne karakteristike posmatrane lokacije-područja (način izgradnje, vizure, siluete,...) i odnos prema širim prostornim celinama, u konkretnom slučaju i prema gradu u celini (posmatrano područje zbog veličine,specifične pozicije i konfiguracije terena je vidljivo sa različitih tačaka i aktivno učestvuje u "panorami" starog Beograda). Mesta za fotografisanje označena su u fajlu-1000_panorame.jpg. KORAK 2_U sledećem koraku studenti intervenišu na ... |
12 | |
ZADATAK 2_ISTRAŽIVANJE KONTEKSTA_PROSTORNA KOMPOZICIJA | »Da bi se obrazovao celinski odnos, potrebno je da kod delova (isti, slični, različiti) postoji ono što je opšte u istom, sličnom, različitom, To opšte je ona veza, spona koja utiče da se obrazuje celinski lanac, lanac svojstava. Otuda celinski sklop mogu obrazovati i različiti arhitektonski predmeti ako u sklopu postoji ono što je zajedničko, i to zajedništvo dođe do izražaja« Ratomir Bogojević, »O funkciji deo-celina« Kroz slobodne izabrane tehnike, materijale, napraviti brzo istraživanje -"simultanku" varijeteta mogućih kompozicionih formi i odnosa na odabranoj lokaciji, u skladu sa definisanom temom (temama). Napraviti 3 moguća varijeteta novih odnosa, odnosno rešenja na odabranoj lokaciji.
- odabrati elemente, odnosno tehnike i materijal za rad - polazna ideja i varijacija ideje - varijante prostorne kompozicije istih elemenata za različite ideje - mogući grafički prikazi u kontuekstu (na podlogama u razmeri 1:5000) Istraživanje u svemu sprovesti u skladu ... |
1 | ||
7 de octubre - 13 de octubre | ZADATAK 3_ISTRAŽIVANJE KONTEKSTA_DOMINANTNI ASPEKTI |
|
4 | |
ZADATAK 4_RESEARCH DESIGN - REFERENTNI PRIMERI | U skladu sa izabranim aspektom istraživanja konteksta, ali i pojedniačnim temama u okviru izabranog aspeka, i uopšte prvim konceptualno-misaonim idejama i tumačenjima zadatka i lokacije, svaki student u grupi bira i analzira 5 relevantnih primera iz svetske prakse. |
4 | ||
14 de octubre - 20 de octubre | Greetings from Berlin_arhitektonska vizura | U okviru ovog foruma, a prema zadatim diskusijama-temama, studenti postoju svoj orginalni pripremljeni materijal, koji su i prezentovali na vežbama (16.10.2013). |
4 | |
Berlin re:visited | U okviru ovog foruma, studenti postuju dopunu-doradu svojih "berlinskih" tema, a u skladu sa komentarima i uputstvima sa vežbanja. |
3 | ||
21 de octubre - 27 de octubre | Razvoj preliminarnih koncepata | U okviru ovog foruma prikazati dalji razvoj pojedinačnih prvih koncepata u okviru svake grupe. Prikazati: - dijagrame, šeme - karte u razmeri - fotografije makete - 3D kompijuterske modele |
5 | |
Free form | U okviru ovog foruma, studenti mogu formirati odvojene pojedinačne diskusije koje prepoznaju kao važne za zadatak, uopšte različite teme pomenute ili uopšte od koristi za rad u studiju. Npr. master-planovi, linkovi ka zanimljivim sajtovima-bazama podataka, linkovi ka tekstovima ili elektronskim izdanjima knjiga,.... |
1 | ||
28 de octubre - 3 de noviembre | Razrada koncepta_radni kolokvijum | U okviru ovog foruma studenti postuju priloge prezentovane na vežbama u sredu, 29.10.2013., odnosno materijal "Radna verzija prvog kolokvijuma". Priloge postovati kao gotove pripremljene listove, upravo onako kako su i bili odštampani za pomenuto vežbanje. |
6 | |
Prvi kolokvijum_grafički materijal | U okviru ovog foruma studenti postuju grafički materijal pripremljen za prvi kolokvijum. Maksimalna veličina fajlova 1MB. |
6 | ||
Prvi kolokvijum_prezentacija | Postovati prezentaciju u spojenom - bindovanom .pdf obliku (ne pojedinačne slajdove). Nephodno je da prethodno svaka grupa formira DISKUSIJU - (add new disscussion), a istovetno kako je to urađeno u prethodnim zadacima, odnosno GRUPA br.grupe_prezimena studenata -studentkinja u grupi
|
3 | ||
ESEJ_Walking /through/ project-plan, Pričam ti priču.... |
U okviru ovog foruma studenti postuju esej - tekst + grafički deo ( po izboru sa skicama, fotografijama makete, kolažima i sl.), gde u formi story board-a - ilustrovane režije, prikazuju i opisuju scenario zamišljene šetnje i doživljaja u svom projektu (planu). U grupama sa po tri studenta-studentkinje, svako od studenata-studentkinja, bira moguću karakterističnu šetnju ili pogled i pristup projektu (planu). Npr. Od Terazija do Sava male; sa reke, potom preko šetališta-obale do odabrane tačke i sl.; pogled i doživljaj iz aroplana,.... U folderu uptstva možete preuzeti osnovni obrazac, na kome je potrebno pripremiti story-board. Obrazac je dat u smislu formata i osnovne strukture, na vama, u skladu sa pojedinačnim afinitetima dalje treba uraditi i pripremiti vaše "pojedinačne priče".... Svaka od gupa otvara DISKUSIJU (add a new disscusion topic) za svoju grupu, u okviru koje postuju svoju "priču". |
5 | ||
16 de diciembre - 22 de diciembre | Drugi kolokvijum - predati plakati | U okviru ovog foruma, a u posebno formiranim diskusijama po grupamastudenti postuju plakate sa drugog kolokvijuma. |
6 | |
Drugi kolokvijum - fotografije makete Master plana | U okviru ovog foruma, prema radnim grupama, studenti postoju 3-5 odgovarajući fotografija makete Master plana sa drugog kolokvijuma. Obavezne fotografije: - F1 - situacija fotografisana "odozgo" - F2 - celina MP - kadar " sa strane", najmanje sa suprotne strane 2 po izboru - F4 i F5 - drugi kadrovi, detalj makete, ili sl. |
6 |