1. u crtanju zidova, ovde je kljucna location line, po kojoj crtamo - podloga iz drugog programa / duzinu zida podesavamo preko kota, gde upisujemo zeljenu duzinu ili preko klika na postojeci zid i razvlacenjem tackica kod kraja zida / orijentaciju zida (to je bitno kada je viseslojni zid) modifikujemo pomocu strelica koje se pojave kada kliknemo na dati zid
2. vrata i prozori - ona se iskljucivo mogu nacrtati samo na postojeci zid, odnosno tako su vezane kao i u stvarnom zivotu - ne mozemo ih postaviti, kad nemamo na sta da ih oslonimo. na kartici properties se nalaze vazna podesavanja vezana za element koji obradjujemo, a na njoj i kartica edit type koja je jako korisna. nacin orijentacije je isto pomocu strelica, kao i kod zidova
3. krov - bitno je prvo da odredimo ,,po cemu'' cemo crtati, slicno kao po pausu / sledeca bitna stavka je opcija slope koaj odredjuje jel ce biti nagiba i njegovu vrednost ili nece biti
opcija atach/ deatach to the base je takodje korisna, jer nam omogucava da prilagodjavamo zidove krovovima