abc probni forum obican
Les Folies Cellulaires - Reinterpretacija Čumija
Les Folies Cellulaires - Reinterpretacija Čumija
Les Folies Cellulaires - Reinterpretacija Čumija
Ovde treba da se okace slike neke kompozicije uradjene celular automatom?
Da, slike... slicno kao sto je Marko uradio u prethodnom forumu, taj njegov rad bi spadao ovde...
Ne mogu da pokrenem fun3d, srusi se odma pri dizanju.Na dva kompjutera, vista x64 i xp x64.
Videcemo sa Bojanom... Instalirate Fun3D sa sledece adrese http://fun3d.googlecode.com/files/fun3D10409.zip ?
Moj odgovor na temu interpretacije Tschimi-a svodi se na primenu jednostavnih pravila cellular automata radi dobijanja komplikovane kompozicije.
Prvo je napravljen cellular automata u rasteru 3x3x3, gde je uzeto jedno jednostavno pravilo. Posle je uvedeno pravilo iteracije, predhodnog pravila u svaku jedinicu posebno. Kada je dobijen novi raster CA 9x9x9, svaka jedinica (ravan) je zamenjena jednostavnom komponentom (mech-om). Sama druga iteracija, takodje uvodi novo pravilo- boje.
Crvena linija oznacava petlju (loop), koja predstavlja redukovanje postojeceg sistema CA na nivo jedinice (kocke), time su odredjene cetiri varijacije (rotacijom). Dok crne linije oznacavaju umetanje novih redukovanih sistema u prvi sistem, odnosno fraktalizaciju.
Prvo je napravljen cellular automata u rasteru 3x3x3, gde je uzeto jedno jednostavno pravilo. Posle je uvedeno pravilo iteracije, predhodnog pravila u svaku jedinicu posebno. Kada je dobijen novi raster CA 9x9x9, svaka jedinica (ravan) je zamenjena jednostavnom komponentom (mech-om). Sama druga iteracija, takodje uvodi novo pravilo- boje.
Crvena linija oznacava petlju (loop), koja predstavlja redukovanje postojeceg sistema CA na nivo jedinice (kocke), time su odredjene cetiri varijacije (rotacijom). Dok crne linije oznacavaju umetanje novih redukovanih sistema u prvi sistem, odnosno fraktalizaciju.
Mozda radi preglednosti da probamo ono sa postavljanjem zadataka samo tako sto ce se odgovoriti na prvu poruku?
Taj zip je u pitanju, ali nece na dva kompjutera da radi. Ne znam da nije mozda zbog x64?
Taj zip je u pitanju, ali nece na dva kompjutera da radi. Ne znam da nije mozda zbog x64?
Dusane, na sajtu http://code.google.com/p/fun3d postoji strana report bug (http://code.google.com/p/fun3d/wiki/ReportBug). Ulogujte se sa vasim gmail nalogom i postavite opis problema. Ako Vam se javlja neka greska, iskopirajte poruku o gresci. Za sada nije bilo broblema sa 64-bitnim sistemima.
Ne znam kako da iskopiram poruku o gresci.
Dusane, na sajtu Fun3D-a http://code.google.com/p/fun3d je postavljena x64 verzija. Zamolio bih Vas da je isprobate i ostavite feedback na 'report bug' strani, da li radi ili ne.
Evo jedne serije kombinovanih CA, od kojih je prvi generisan pravilo 2,3,2, adrugi 1,2,1 (pune celije)...
imam konstantno probema sa logovanjem na forum :(((
Osnovna forma je prosupljeni kvadar CA-3x3x3 pravilo 2 3 2...prvi skromni pokusaj
ja sam u ovoj vezbi princip automatizma primenio na urbanizmu parka La Villette, naime dispozicija paviljona mi je posluzila kao pocetna osnova za razvijanje forme. U cilju dobijanja kompleksije forme morao sam da razlozim matricu na 4 dela: dve od 3x4x3 i dve od 3x5x3 u svakoj od njih korisceno je pravilo 2-3-3.
Evo i mog odgovora na temu. Render je trajao jako dugo tako da nisam stigao da lepo stavim na jedan list. Tako da cu dodatno objasnjenje napisati kasnije. U principu radi se CA u koji su ubacene manje jedinice CA. Za mash je koriscena forma koja kombinuje ravni i kocke. Cim odradim jos neke rendere upotpunicu rad.
Evo i mojeg rada, posle toliko vremena... nisam mogao da udjem na forum iz nekog razloga!? Kako god...
Rad prvo u CA (to su ove kocke u boji), a cela struktura propustena kroz skriptu za Rhino
Rad prvo u CA (to su ove kocke u boji), a cela struktura propustena kroz skriptu za Rhino
Za početak sam htela da vidim kako će promene veličine i proporcije elemenata uticati na gustinu/ispunjenost/zatvorenost kocaka. Sve kocke su zadržale modul 3x3x3 i imaju jednak broj i raspored ćelija, samo dimenzije ćelija variraju i razmaci između njih, tako da veličina kocke ostane nepromenjena.
Koristila sam matricu3x3x3, pravilo 2,3,3. Na slici levo prikazana je struktura nakon sto je objekat uvucem u CA. Na slici desno je izvorni prikaz iz Fun3Da. Nisam uspela da u 3dmax emportujem i staru CA pre unosa mesha, akko bi se na renderu videla pozicija i forma i jedne i druge... U svakom slucaju, probna verzija na kojoj ima mesta za dosta dorade...