Mladen Krčmarević, 119/2015
Projekat je uradjen u Unity-u, napisan u C# sa dodatnom bibliotekom MathNet.
Uradjeno:
1. Naivni, DLT i normalizovani DLT algoritam
2. Graficki unos tacaka
3. Preslikavanje nove tacke
4. Uklanjanje distorzije iz slike (fiksna slika ili slika sa kamere)
Zadajemo pocetne (zelene) i preslikane tacke (crvene), dobijamo matrice za svaki algoritam sa leve strane.
Mozemo da dodamo novu tacku (zutu) i da vidimo njenu sliku primenjujuci svaki algoritam (plave tacke) "N"-naivni "D"-DLT "M"-modifikovani/normalizovani.
Naredne slike su:
1. Tacke, njihova slika i nova tacka i njena slika (prve 4 se koriste za naivni)i dobijene matrice
2. Original slika
3. Uklonjena distorzija
4. Kod
Opazanja:
Za 4 tacke se sva 3 resenja poklapaju kada se rezultat skalira na naivni.
DLT i normalizovani slikaju novu tacku priblizno u isto mesto.
Uklanjanje distorzije radi kako treba, jedino se po nekada desava nesto cudno kada neke od tacaka slike prolaze kroz pravu koja se slika u beskonacnost.
Probao sam to da sredim, izgleda bolje ali i dalje ima "artifakta" u ekstremnim slucajevima.