Student: Mihajlo Vićentijević 472/17
Language: C++
Framework: Qt
Library: Eigen, QCustomPlot
Unos podataka na 3 načina:
- Klikom mišem na grafik
- Unošenje X, Y koordinate i klikom na dugme "Dodaj tačku"
- Klikom na dugme "Učitaj test podatke" nakon čega se učitavaju unapred definisane tačke:
- A(-1,5)
- B(-3,2)
- C(-4,-2)
- D(2,-2)
- E(1,1)
- F(3,4)
- A'(5/4, 5/2)
- B'(0, -2/3)
- C'(5/9, 7/9)
- D'(1/3, -1.3)
- E'(3/4, 1)
- F'(8/11, 12/11)
Matrica preslikavanja se izračunava na jedan od 3 načina:
Klikom na dugme "Primeni preslikavanje" program dalje za svaku unetu originalnu tačku sam određuje njenu sliku:
Deo koda: