Student: Tijana Nikčević 77/2015
Programski jezik: Pzthon3.4, biblioteke: math, numpy, matplotlib
Urađeno:
- Tačke mogu da se unesu ručno ili klikom na miš. Kada se pokrene program bira se broj tačaka i način na koji se unose.
- Prikaz originalnih tačaka i slika tačaka i njihovih poligona za prve četiri tačke i za sve unete tačke (kada nema beskonacno dalekih tacaka).
- Naivni algoritam: funkcija koja prima četiri para tačaka i vraća matricu preslikavanja.
- DLT algoritam i Normalizovani DLT algoritam: funkcije koje primaju četiri ili više tačaka i vraćaju matrice preslikavanja.
- Poređenje matrica preslikavanja naivnog, DLT i normalizovanog DLT algoritma za navedene tačke.
Tačke:
A[-4, 2] A' [3, 0]
B[-3, 1] B' [0, -3]
C[-1, 1] C' [2, -5]
D[ 0, 2] D' [6, -4]
E[-1, 3] E' [8, -1.5]
F[-3, 3] F' [7, 0.5]
Za četiri tačke sva tri algoritma daju iste rezultate što se vidi kada se matrice skaliraju. Kada se dodaju još dve tačke sa malim šumom matrice preslikavanja DLT algoritma i normalizovanog DLT algoritma se malo menjaju. Matrice DLT i normalizovanog DLT algoritma se ne razlikuju mnogo. Algoritmi rade isto kada se zameni redosled tačaka.
Prilog:
- Prikaz unosa klikom.
- Prikaz originalnih tačaka i njihovih slika za prve 4 tačke.
- Prikaz originalnih tačaka i njihovih slika za svih 6 tačaka.
- Prikaz tri dela koda i matrica preslikavanja svih algoritama za navedene tačke.