Prvi domaći - projektivna preslikavanja, do 29.10. u 12:00

4) Aplikacija

 
Slika Luka Glavonjic
4) Aplikacija
napisao/la Luka Glavonjic - subota, 27. oktobar 2018, 18:44
 

Luka Glavonjic 29/2015

Aplikacija za otklanjanje projektivne distorzije

Koristio sam programski jezik C# u okruzenju Unity

Pokretanjem aplikacije otvara se tekstura na kojoj korisnik treba da izabere misem 4 tacke koje se slikaju u pravougaonik. Nakon toga, klikom na space, izvrsice se transformacija i otklanjanje distorzije. Na osnovu odabrane 4 tacke sam algoritam bira u koje 4 ce se preslikati tako da nova slika bude centrirana i da se ocuva razmera.

Pokusao sam zadatak da uradim na dva nacina. Prvi je bio da svaki piksel originalne slike transformisem u novu sa otklonjenom distorzijom, medjutim tada sam dobijao piksele bez boje u novoj slici iz razloga sto se u njih ne preslikava nijedan iz originalne (slika 3). Drugi nacin je bio da uradim inverznu transformaciju tako da svaki piksel nove slike probam da preslikam u originalnu i tako izvucem boju. Dobio sam mnogo bolje rezultate koristeci drugi nacin (slika 4)







Slika Srdjan Vukmirovic
Odgovor: 4) Aplikacija
napisao/la Srdjan Vukmirovic - utorak, 30. oktobar 2018, 22:25
 

Ovde se lepo vidi da ako direktno preslikavamo piksele mozemo da dobijemo "prazna" mesta u ispravljenoj slici.