Ako e-mail sa linkom za potvrdu registracije ne stigne u roku od 15 minuta na e-mail naveden prilikom registracije, obavezno proveriti da li je poruka "zalutala" u nepoželjne poruke (folderi: "Spam", "Junk" ili "Nepoželjna pošta").
Pomoć i podrška
Poruka sa potvrdom registracije na RCUB eLearning portal ne stiže na e-mail
Postovani,
ne samo poruke pri registraciji, vec i sve ostale poruke, obavestenja sa foruma idr. Sve odlazi u spam. Zasto!
Hvala
Dovoljno je da napravite izuzetak za nepoželjnu poštu. Za gmail možete pogledati: https://support.google.com/mail/answer/9008?hl=en
Poštovani, otvorio sam novi nalog sa etf adresom i mail o potvrdi registracije nikako ne stiže čak ni u spam.
Postovani,
i meni se isto desava, ne stize mi registracija na grf fakultetsku adresu.
Poštovani,
Pre desetak dana sam podnela zahtev za novi kurs i nisam dobila potvrdu (ne nalazi se ni u "spam" folderu). Možete li proveriti o čemu se radi? Unapred hvala, Ivana Perković