Циљ програма 

Циљ је овладавање теоријским приступима, концепцијама и моделима комуникације у настави која је усмерена на васпитање и образовање, односно стицање знања и развој ученика са ометеношћу. Оспособљавање студената за примену различитих модела и облика комуникације, у оденосу на структуру и садржај наставног процеса, усклађених са узрастом и психофизичким карактеристикама ученика са ометеношћу. 

Исход предмета 

Овладаност основним знањима из области комуникације у настави. Обједињено теоријско и практично знање, као и развијен активан, истраживачки приступ према различитим моделима и облицима комуникације у односу на структуру и садржај наставног процеса, обухватајући врсте наставе, односно дидактичке системе, планирање, организацију и реализацију кроз постављене циљеве и задатке, принципе, медоде, облике и садржаје наставног рада.