Циљ предмета Упознавање студената са основним законитостима и практичним проблемима васпитања – реваспитања и ресоцијализације и њихово оспособљавање да на основу стечених знања делују у целокупном процесу поступања са младима са поремећајима у понашању. Исход предмета  Овладавање теоријско-методолошким и категоријалним апаратом педагогије младих са поремећајима понашања; сагледавање развоја, стања и проблема у области друштвеног реаговања на поремећаје у понашању, посебно у области васпитања – реваститања младих преступника; примена стечених знања и вештина у пракси васпитног деловања; развој и усавршавање хуманистичке оријентације у третману младих са поремећајима понашања. Садржај предмета Теоријска настава Основна појмовна и терминолошка разграничења; циљеви васпитања – корективно васпитног рада са младима са поремећајима у понашању; концептуално методолошке основе, токови и тенденције у корективно васпитном раду са младима; основни етички принципи и стандарди васпитања-реваспитања младих са поремећајима у понањању; полазне основе у конституисању процеса васпитања, реваспитања и ресоциализације младих; етапе-фазе васпитно корективног рада са младима; особености ванинституционалних, институционалних и алтернативних форми васпитно корективног рада са младима; социјални фактори васпитно корективног рада са младима; школовање и професионално оспособљавање младих са поремећајима у понашању; социјална интеграција и реинтеграција младих са поремећајима у понашању; истраживање процеса васпитања – реваспитања младих са поремећајима у понашању.