Могућностии и ограничења електронског пословања у Србији; Концепти и модели епословања; Фазе у развоју електронског пословања; Предузетништво и типови
предузетништва; Правне и институционалне форме отпочињања предузетничког
пословања; Предузетничке стратегије; Руковођење пословима малих, средњих и
великих индустријских система – фирми и компанија, руковођење као процес
планирања, организовања, вођења и контроле; Лидерство, вођење послова и
мотивисање упослених, значај; Средства компаније – предузетничке фирме и извори
средстава (билансни приказ и ликвидност); Трошкови, појам и врсте, динамика
трошкова према степену упослености, мере за снижење трошкова као императив,
реагибилност и утицај предузетничке креативности; Савремене информационе
технологије у функцији предузетничког подухвата– дефинисање захтева; Е - маркетинг