Ana radi u studentskoj službi i prima poštu. Na adresu škole  stiže pismo adresirana na direktora. Ana uzima pošiljku i nosi je direktoru. Direktor je u kancelariji, upravo razgovara na telefon, i začuđeno gleda Anu. Ljutito potpisuje paket ne prekidajući razgovor​​.​
U čemu je problem?​
U ovom scenariju Ana   je pogrešila – naime, Ana je bila na godišnjem odmoru i u međuvremenu proces se promenio na zahtev direktora koji je izričito tražio da ga se više ne prekida u kancelariji već da sve pakete za direktore preuzima jedna osoba koja onda te pakete prosleđuje određenom direktoru.
Radi se o ljudskoj grešci, a problemi u ovom slučaju su očiti :
Direktor nije kvalitetno upravljao procesom
 - Ana  proces nije razumela jer nije ni znala da postoji novi proces.
Kako bi pomogli razjasniti “mistiku” oko procesa, u ovom kursu  iznosimo uvod u temu:  
Poznavanje poslovnih procesa
  • Što su poslovni procesi, 
  • Zašto su važni i 
  • Kako upravljati poslovnim procesima ...