Циљ предмета:

Стицање знања о основама музичког предузетништва у областима везаним за реализацију професионалне каријере и рад на пројектима. Разумевање значаја планирања професионалне каријере и стицање знања о одрживим концептима пројеката. Оваладавање основним вештинама потребним за предузетнички приступ струци.


Исход предмета:

Након успешно завршеног модула студенти ће моћи да објасне значај музичког предузетништва и пројеката за развој њихове будуће каријере. Студенти ће бити способни да сажето изнесу сопствено мишљење о односу између предузетничког приступа и других начина бављења струком у друштву, да сачине професионалну биографију, једноставну верзију бизнис плана и пројектне пријаве.


Садржај предмета:

Шта је музичко предузетништво? Основни начини представљања музичара у писаној и у усменој форми (биографија, CV, мотивационо писмо, препоруке); Основни начини промовисања музичара; Базичне стратегије повезивања са публиком и другим циљним групама; Основе бизнис плана и SWOT анализе; Музика, иновације и друштвена заједница – студије случаја; Пројектно финансирање и планирање пројеката; Процес пријављивања и реализација пројекта – студије случаја; Дисеминација и одрживост пројекта; Израда самосталног предузетнички оријентисаног предлога пројекта.